با تدریس آقای دکتر نقی دشتی

کارگاه کشوری "شخصیت شناسی MBTI" برای فعالان فرهنگی‌ دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار شد

۰۷ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۵۲ کد : ۱۷۱۳۸ اخبار اختصاصی معاونت فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۱۶۴
کارگاه کشوری "شخصیت شناسی MBTI" با تدریس دکتر نقی دشتی، دکترای تخصصی روانشناسی و مدیر فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، از سری کارگاه‌های توانمندسازی فعالان فرهنگی، برگزار شد.

به گزارش مفدا اردبیل، این کارگاه که در ادامه برگزاری کارگاه‌های کشوری دوره توانمندسازی فرهنگی دانشجویان بود، با عنوان "شخصیت شناسی MBTI" به همت معاونت فرهنگی دانشجویی و همکاری انجمن‌های علمی و کانون‌های فرهنگی در بستر اسکای روم برگزار شد.

مباحث مختلفی چون اصول شخصیت شناسی به روش MBTI برای دانشجویان در این کارگاه تدریس، و در ادامه با آزمون آنلاین MBTI آشنا شدند.

دکتر نقی دشتی، مدرس این دوره آموزشی در ادامه به بیان تیپ‌های مختلف شخصیتی از دیدگاه MBTI پرداخت؛ در پایان جلسه، پرسش و پاسخ بین دانشجویان و استاد کارگاه صورت گرفت.

این  کارگاه‌ها به صورت آنلاین و در بستر اسکای روم و با مشارکت کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های علمی دانشجویی دانشگاه برگزار شده و موضوعات مهمی از قبیل مهارت‌های لیدرشیپ و رهبری، هوش هیجانی در ارتباط بین فردی، شخصیت شناسی، مدلسازی موفقیت، زندگی هدفمند و استفاده از فرصت‌ها و همچنین تولید محتوا  به شرکت کنندگان در دوره‌ها  آموزش داده می‌شود.

اردبیل/ دشتی

714676.jpg

کلید واژه ها: دکتر نقی دشتی

آخرین ویرایش۰۸ مهر ۱۴۰۰