حضور فعال نیروهای جهادگر دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در اردوی جهادی مناطق مرزی شمال استان آذربایجان شرقی

۰۴ خرداد ۱۴۰۱ | ۲۱:۲۵ کد : ۱۹۹۵۴ اخبار اختصاصی معاونت فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۷۵۰
اردوی جهادی و ویزیت رایگان جهادگران فاطمی در قالب طرح شهید دکتر رهنمون، با همکاری قرارگاه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مناطق مرزی شمال استان آذربایجان شرقی، به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی این استان برگزار شد.

به گزارش مفدا اردبیل، اردوی جهادی و ویزیت رایگان جهادگران فاطمی در قالب طرح شهید دکتر رهنمون، با همکاری قرارگاه جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در مناطق مرزی شمال استان آذربایجان شرقی به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی این استان، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج سازندگی از ۲۴ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ برگزار شد.

این اردوی جهادی از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت‌ماه جاری در امام‌زاده سیدمحمد نوجه ده شهرستان جلفا و از ۲۷ تا ۲۹ اردیبهشت ماه در کمپ گردشگری منطقه آزاد ارس شهرستان خداآفرین با حضور جمعی از اساتید، کارکنان و دانشجویان برپا شده بود.

دکتر مهدی رهبر، معاون فرهنگی و دانشجویی با همراهی تیم دندانپزشکان اعزامی از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، با حضور در نیمه دوم اردوی جهادی مذکور به ارائه خدمات دندانپزشکی در کنار سایر متخصصین پرداختند.

در این اردوی جهادی ۴۰ پزشک متخصص، ۳۰ دندانپزشک و ۵ فعال فرهنگی حضور داشتند و در طول یک هفته، بیش از ۸ هزار و ۷۰۰ نفر  از مردم غیور مرزنشین استان آذربایجان شرقی تحت ویزیت رایگان پزشکان و دندانپزشکان متخصص قرار گرفتند.

آخرین ویرایش۰۴ خرداد ۱۴۰۱