برپایی موکب و ارائه خدمات درمانی در اربعین حسینی (ع) با همکاری قرارگاه جهادی شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

تعداد بازدید:۳۰۱
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: در تلاش هستیم با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل، در ایام اربعین حسینی (ع) با برپایی موکب و ارائه خدمات درمانی در کشور عراق به زائرین اربعین خدمات رسانی کنیم.

به گزارش مفدا اردبیل، دکتر مهدی رهبر در جلسه ستاد فعالیت‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل که در سالن جلسات معاونت فرهنگی برگزار شد، اظهار داشت: در ۵ ماه گذشته اردوهای جهادی مختلفی در مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر اردبیل برگزار شده است که از آن جمله می‌توان به اردوهای جهادی پناه آباد، میراشرف، کوثر، خانه شکوفه‌های اردبیل و اردوهای جهادی مناطق حاشیه شهر اشاره کرد.

    904776.jpg?ts=1657599072000

وی گفت: اردوی جهادی ده شب ده مسجد در ماه مبارک رمضان در ۱۰ مسجد حاشیه شهر و رزمایش‌های جهادی شهرستان‌های مشگین‌شهر و گرمی نیز به همت قرارگاه جهادی شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه و با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل اجرا شده که به حدود ۴ هزار نفر در این دو شهرستان، خدمات پزشکی، دندان‌پزشکی، مشاوره و پایش سلامت ارائه شده است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل افزود: برای تابستان امسال، با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل اردوهای جهادی مختلفی در سایر استان‌های کشور برنامه‌ریزی شده است که دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز در این اردوها مشارکت می‌کنند.

دکتر رهبر تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده شاهد حضور گروه چشم‌پزشکی سیار با حضور متخصصان این حوزه در استان اردبیل خواهیم بود که به مردم مناطق محروم ارائه خدمات درمانی خواهیم داشت.

وی بیان کرد:‌ در تلاش هستیم با همکاری قرارگاه جهادی الکفیل، در ایام اربعین حسینی (ع) با برپایی موکب و ارائه خدمات درمانی در کشور عراق، با حضور دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به زائرین اربعین خدمات رسانی کنیم.

آخرین ویرایش۲۱ تیر ۱۴۰۱