دیدار رئیس مرکز قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۷:۳۷ کد : ۱۴۱۴۰ اخبار اختصاصی معاونت فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۲۰۰
دکتر روح‌اله محدعلی‌نژاد در جریان سفر دو روزه خود به اردبیل با دکتر شهرام حبیب‌زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل دیدار و گفت‌وگو کرد.
دیدار رئیس مرکز قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت با رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل

به گزارش مفدا اردبیل، دکتر بهروز دادخواه، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه و حجت‌الاسلام واحدی‌زاده، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری نیز در این جلسه حضور داشتند.

دکتر شهرام حبیب‌زاده در این دیدار، ضمن اشاره به فعالیت‌های ارزشمند صورت گرفته در حوزه قرآن و عترت (ع) در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، گفت: تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که شاهد پیشرفت و توسعه هرچه بیشتر فر هنگ قرآنی در دانشگاه باشیم و کسب رتبه سوم جشنواره قرآنی هدهد توسط دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نیز، وظیفه ما را در این رابطه سنگین‌تر کرده است.

وی افزود: باید سعی کنیم دانشجویان با فضای قرآنی دانشگاه ارتباط بیشتری برقرار کنند چرا که توسعه فرهنگ قرآنی در بین دانشجویان، قطعا بازخورد مثبتی در طول زندگی و تحصیل آْنان خواهد داشت.

فعالیت ۲ مجموعه پژوهشی قرآن و عترت در وزارت بهداشت

دکتر روح‌اله محدعلی‌نژاد، رئیس مرکز قرآن و عترت (ع) وزارت بهداشت نیز در این جلسه ضمن قدردانی از حمایت‌های رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از فعالیت‌های قرآنی صورت گرفته در دانشگاه، به برنامه‌های مرکز قرآن و عترت (ع) برای توسعه هر چه بیشتر فرهنگ قرآنی در سطح دانشگاه‌های علوم پزشکی اشاره کرد.

وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها ظرفیت بسیار مناسبی برای توسعه فرهنگ قرآنی در سطح جامعه دارند و دو مجموعه پژوهشی قرآن و صبا و قرآن و سبک زندگی اسلامی در سطح وزارتخانه فعال بوده و در این رابطه فعالیت می‌کنند.

آخرین ویرایش۲۵ بهمن ۱۳۹۹