نشست صمیمی دبیران کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ | ۰۷:۵۶ کد : ۱۴۱۴۴ اخبار اختصاصی معاونت فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۱۹۵
نشست صمیمی دبیران کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با دکتر بهروز دادخواه، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه در سالن آمفی تئاتر شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه برگزار شد.
نشست صمیمی دبیران کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه برگزار شد

به گزارش مفدا اردبیل، دکتر بهروز دادخواه  در نشست با دبیران کانون‌های فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، اظهار داشت: فعالیت کانون‌های فرهنگی دانشگاه در چند سال اخیر بسیار ارزشمند بوده و معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه نیز همواره از برنامه‌های کانون‌های فرهنگی حمایت کرده و بودجه لازم را در اختیار کانون‌ها قرار داده است.

وی گفت: کانون‌های فرهنگی باید سعی کنند که دیواری بین جامعه و دانشگاه وجود نداشته باشد؛ بسیار ارزشمند است که دانشجویان فعال در این کانون‌ها دغدغه کار فرهنگی دارند چرا که این دانشجویان به عنوان مدیران آینده این کشور، با مسائل و مشکلات فرهنگی و دغدغه‌های اجتماعی آشنا می‌شوند.

همچنین در این جلسه، دبیران کانون‌های فرهنگی دانشگاه، دغدغه‌های خود را با معاون فرهنگی دانشجویی در میان گذاشته و در رابطه با فعالیت‌های صورت گرفته بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

دبیران با سابقه کانون‌های فرهنگی دانشگاه نیز تجارب خود را در رابطه با انجام کار فرهنگی در کانون‌ها، در اختیار دبیران جدید گذاشته و به لزوم جذب دانشجویان علاقه‌مند برای فعالیت در کانون‌ها، اشاره کردند.

آخرین ویرایش۲۵ بهمن ۱۳۹۹