محفل "انس با قرآن کریم" در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل برگزار شد/ تجلیل از رتبه اول جشنواره قرآنی هدهد

۰۱ مهر ۱۴۰۰ | ۰۹:۱۴ کد : ۱۷۰۴۲ اخبار اختصاصی معاونت فرهنگی و دانشجویی
تعداد بازدید:۱۶۵
محفل انس با قرآن کریم و اهل بیت (ع) با همکاری معاونت فرهنگی دانشجویی و نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی اردبیل،‌ در سالن آمفی تئاتر شهیدان نوعی‌اقدم دانشگاه برگزار شد.

به گزارش مفدا اردبیل، مراسم معنوی"محفل انس با قرآن کریم" به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با مشارکت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور ماه برگزار شد.

در ابتدای این مراسم دکتر بهروز دادخواه، معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه با اشاره به اینکه قرآن کریم خود راه نجات و هدایت انسان‌ها است، گفت: با عمل به آموزه‌های قرآن کریم و فریضه الهی مانند امر به معروف و نهی از منکر، می‌توانیم به بسیاری از مشکلات و آسیب‌های اجتماعی در کشور غلبه کنیم.

وی با اشاره به افزایش آمار شرکت کنندگان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در جشنواره قرآنی وزارت بهداشت از تعداد تقریبی ۶۰ نفر در سال ۹۳ به ۶ هزار نفر در سال گذشته، افزود: خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل هم از نظر کیفی و هم کمی جزء دانشگاه‌های برتر کشور است.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام واحدی زاده نیز با اشاره به نجات بخش و منجی بودن قرآن کریم، برای عمل به دستورات قرآن برای پیشرفت و آبادانی، توصیه کرد.

همچنین در پایان این مراسم از مجید اعترافی، دانشجوی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به دنبال کسب رتبه  نخست در جشنواره قرآنی هدهد، تجلیل شد.

خبرنگار: سحر صفرنژاد

اردبیل/ محفل انس با قرآن کریم

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا را کلیک کنید.

آخرین ویرایش۰۱ مهر ۱۴۰۰